+48 333 00 333 0 biuro@etinel.pl
Zobacz
Aplikacja przedstawicieli
Wizyty są traktowane jako fizyczna obecność przedstawiciela w sklepie. W trakcie wizyty może on wykonywać zamówienia, zdjęcie i inne czynności związane z wizytą.
W zależności od ustawień kontrahenta system będzie wykonywał zamówienia detaliczne lub hurtowe. Dzięki temu przedstawiciel może złożyć dodatkowo zamówienia na dostawy towarów do dystrybutorów.
Aplikacja mobilna jest w pełni zintegrowana
z mapami. Dzięki temu możesz w łatwy sposób planować trasy lub podglądać kontrahentów znajdujących się z Twojej okolicy.
Przedstawiciel na bieżąco ma podgląd własnych statystyk wg kategorii towarów i kontrahentów, skuteczności, odwiedzonych sklepów itp.
Planowanie wizyt przedstawiciela u kontrahentów i w miejscowościach. Rozliczaj realizację planu.
Wszystkie nowe lub zmienione dane są synchronizowane obustronnie z serwerem systemu.
Przedstawiciel może stworzyć dowolną ilość tras składających się z kolejno odwiedzanych sklepów. trasy mogą być podzielone na regiony lub dni tygodnia.
Program przedstawicieli zintegrowany jest
z mapami Google, dzięki czemu możemy wskazać lokalizację sklepu i wyszukać najbardziej optymalną trasę dojazdu.
Rozpoczęcie i zakończenie pracy przedstawiciela jest raportowane. Administrator może dołączyć dowolną ankietę do każdej z tych czynności.
Wybrane opcje aplikacji mobilnej są zdalnie narzucane przez administratora systemu bez możliwości ich zmiany przez przedstawiciela.
Dostęp do aplikacji wymaga wprowadzenia nazwy użytkownika i hasła indywidualnie przydzielonego każdemu przedstawicielowi.
Wizyty i zamówienia zapamiętują lokalizację,
w której zostały wykonane. System pokazuje pozycje na wbudowanych mapach.
Zamówienia i wizyty mogą być tworzone nawet jeśli nie ma zasięgu internetu. Zostaną wysłane później.
Wizyta
W trakcie jednej wizyty w sklepie można utworzyć wiele zamówień do różnych dystrybutorów.
Można wykonać kilka zdjęć w trakcie jednej wizyty. Każde zdjęcie może mieć narzuconą kategorię. Zdjęcia mogą być wymagane.
Ankiety to rozbudowane narzędzie, które służy
do monitorowania rynku. W ankietach zadawane są pytania z opcjonalnymi odpowiedziami
do wyboru, odpowiedzią dowolną, a także
z odpowiedzią wymuszoną.
Jednym z kroków wizyty może być zaznaczenie towarów obecnych na półce w danym sklepie. Opcjonalnie przedstawiciel będzie wpisywał również ilość jaka jest na półce.
W czasie wizyty dostepna jest pełna historia poprzednich wizyt i zamówień.
Notatki dodane do sklepów są widoczne przez przedstawiciela w czasie kolejnych wizyt oraz przez administratora systemu.
Przedstawiciel może dodawać nowe sklepy oraz aktualizować dane istniejących kontrahentów.
W czasie wizyty możemy wymusić wprowadzenie brakujących danych tj. NIP, ulica, itp.
Zamówienie
Lista towarów z opcją wyszukiwania, filtrowania, wyboru kategorii i podglądu powiększonego zdjęcia.
Szybkie pokazywanie powiększonych zdjęć towarów wprost z listy zamówień.
Zamówienie może być wykonywane w dowolnie ustawionych jednostkach (sztukach, kartonach, itp). Istnieje możliwość blokady jednostki dla danego dystrybutora.
Towary z ostatniego zamówienia są wyróżnione na liście. Całą historię sklepu można przeglądać nie wychodząc z zamówienia.
Zamówienia, które przesyłane są do dystrybutora innym kanałem bezpośrednio ze sklepu mogą być wprowadzane do systemu w celu statystyk, ale są oznaczane jako Nie wysyłać.
Opcjonalnie towary mogą mieć przypisane cenniki (również w wielu walutach).
W przypadku realizacji przez dystrybutorów mogą one być poglądowe.
Promocje mogą dotyczyć wybranych towarów
i kontrahentów. Towary w promocji są wyróżnione na zamówieniu, aby handlowiec łatwiej znajdował np. towary z gazetki.
Ogólne
Zamówienia wprowadzane przez przedstawicieli handlowych są automatycznie przesyłane do dystrybutorów w formie wiadomości email.
Każdy z dystrybutorów może mieć indywidualny format wysłanego zamówienia jako plik Excel, PDF, TXT, HTML.
Wysyłane do dystrybutorów wiadomości email z zamówieniami mogą mieć indywidualnie konfigurowaną treść, temat i stopkę wiadomości.
Aplikacja ma wbudowane mapy, na których możemy podglądać lokalizacje wykonanych wizyt i zamówień.
Wszystkie dane mogą być w łatwy sposób przenoszone do programu Excel w celach dalszej obróbki.
Nasz system jest zintegrowany z popularnymi systemami handlowymi tj. Subiekt, Optima, Enova. Z systemu handlowego można pobierać kontrahentów, towary i stany magazynowe. W drugą stronę eksportujemy dowolny rodzaj dokumentów.
Statystyki z wszystkich zgromadzonych danych mogą być przeglądane przez użytkownika
w formie tabel przestawnych.
Wszystkie tabele programu mają opcje sortowania, filtrowania, grupowania po dowolnej kolumnie.
W programie można otworzyć dowolną ilość okien w formie zakładek lub swobodnych okien. Można również wykorzystać dodatkowy monitor np. na okno mapy.