Zobacz Funkcjonalności

Zobacz najważniejsze funkcjonalności naszego systemu.


Aplikacja przedstawicieli

Wizyty

Wizyty są traktowane jako fizyczna obecność przedstawiciela w sklepie. W trakcie wizyty może on wykonywać zamówienia, zdjęcie i inne czynności związane z wizytą.

Zamówienia detaliczne i hurtowe

W zależności od ustawień kontrahenta system będzie wykonywał zamówienia detaliczne lub hurtowe. Dzięki temu przedstawiciel może złożyć dodatkowo zamówienia na dostawy towarów do dystrybutorów.

Lokalizacja

Wizyty i zamówienia zapamiętują lokalizację, w której zostały wykonane. System pokazuje lokalizacje na wbudowanych mapach.

Statystyki

Przedstawiciel na bieżąco ma podgląd własnych statystyk wg kategorii towarów, kategorii kontrahentów, skuteczności, odwiedzonych sklepów, i innych. 

Bez internetu

Zamówienia i wizyty mogą być tworzone nawet jeśli nie ma zasięgu internetu. Zostaną wysłane później.

Synchronizacja

Wszystkie nowe lub zmienione dane są synchronizowane obustronnie z serwerem systemu. 

Trasy

Przedstawiciel może stworzyć dowolną ilość tras składających się z kolejno odwiedzanych sklepów. trasy mogą być podzielone na regiony lub dni tygodnia.

Dojazd z mapy

Program przedstawicieli zintegrowany jest z mapami Google, dzięki czemu możemy pokazać lokalizację sklepu i wyszukać najłatwiejszą trasę dojazdu.

Początek i koniec pracy

Rozpoczęcie i zakończenie pracy przedstawiciela jest raportowane. Administrator może dołączyć dowolną ankietę do każdej z tych czynności.

Zdalna konfiguracja

Wybrane opcje aplikacji mobilne są zdalnie narzucane przez administratora systemu bez możliwości ich zmiany przez przedstawiciela.

Bezpieczeństwo

Dostęp do aplikacji wymaga wprowadzenia nazwy użytkownika i hasła indywidualnie przydzielonego każdemu przedstawicielowi. 

Wizyta

Wiele zamówień

W trakcie jednej wizyty w sklepie można utworzyć wiele zamówień do różnych dystrybutorów.

Zdjęcia

Można wykonać kilka zdjęć w trakcie jednej wizyty. Każde zdjęcie może mieć narzuconą kategorię. Zdjęcia mogą być wymagane.

Ankiety

Ankiety to rozbudowane narzędzie, które może posłużyć do monitorowania rynku. Można zadawać wiele pytań z opcjonalnymi odpowiedziami do wyboru, a także wymuszać odpowiedzi.

Obecne produkty

Jednym z kroków wizyty może być zaznaczenie towarów obecnych na półce w danym sklepie. Opcjonalnie przedstawiciel będzie wpisywał również ilość jaka jest na półce.

Historia

W czasie wizyty można podejrzeć pełną historię poprzednich wizyt i zamówień.

Notatki

Przedstawiciel może dodawać własne notatki do sklepów. Są one widoczne w czasie kolejnych wizyt oraz przez administratora systemu.

Nowe sklepy

Przedstawiciel może dodawać nowe sklepy oraz aktualizować dane istniejących kontrahentów. W czasie wizyty możemy wymusić wprowadzenie brakujących danych jak nip, ulica, itp.

Zamówienie

Lista towarów

Lista towarów z opcją wyszukiwania, filtrowania, wyboru kategorii i podglądu powiększonego zdjęcia.

Zdjęcia towarów

Szybkie pokazywanie powiększonych zdjęć towarów wprost z listy zamówień.

Jednostki handlowe

Zamówienie może być wykonywane w dowolnych ustawionych jednostkach (sztukach, kartonach, itp). Istnieje możliwość blokady jednostki dla danego dystrybutora.

Ostatnie zamówienie

Towary z ostatniego zamówienia są wyróżnione na liście. Całą historię sklepu można przeglądać nie wychodząc z zamówienia.

Zamówienia "Nie wysyłać"

Zamówienia, które przesyłane są do dystrybutora innym kanałem bezpośrednio ze sklepu mogą być wprowadzane do systemu w celu statystyk, ale są oznaczane jako Nie wysyłać.

Ceny

Opcjonalnie towary mogą mieć przypisane cenniki (również w wielu walutach). W przypadku realizacji przez dystrybutorów mogą one być poglądowe.

Promocje

Promocje mogą dotyczyć wybranych towarów i kontrahentów. Towary w promocji są wyróżnione na zamówieniu, aby handlowiec łatwiej znajdował np. towary z gazetki.

Ogólne

Wysyłanie zamówień

Zamówienia wprowadzane przez przedstawicieli handlowych są automatycznie przesyłane do dystrybutorów w formie wiadomości email.

Formaty zamówień

Każdy z dystrybutorów może mieć indywidualny forma wysłanego zamówienia jako plik Excel, PDF, TXT, HTML.

Konfiguracja email

Wysyłane do dystrybutorów wiadomości email z zamówieniami mogą mieć indywidualnie konfigurowaną treść, temat i stopkę wiadomości.

Mapy

Aplikacja ma wbudowane mapy, na których możemy podglądać lokalizacje wykonanych wizyt i zamówień.

Integracja z Excel

Wszystkie dane mogą być w łatwy sposób przenoszone do programu Excel w celach dalszej obróbki.

Integracja Enova, Optima, Subiekt

Nasz system jest zintegrowanych z systemem popularnymi systemami handlowymi jak Subiekt, Optima, Enova. Z systemu handlowego można pobierać kontrahentów, towary i stany magazynowe. W drugą stronę eksportujemy dowolny rodzaj dokumentów.

Statystyki

Statystyki z wszystkich zgromadzonych danych mogą być przeglądane przez użytkownika w formie tabel przestawnych.

Nowoczesne tabele

Wszystkie tabele programu mają opcje sortowania, filtrowania, grupowania po dowolnej kolumnie.

Okna bez ograniczeń

W programie można otworzyć dowolną ilość okien w formie zakładek lub swobodnych okien. Można również wykorzystać dodatkowy monitor np. na okno mapy.